گروه مقاله روز نوشت | تاریخ انتشار 6 مهر, 1394 | نظرات 0 نظر

کرسی آزاد اندیشی «17»

"قانون اساسی برای همه" کرسی آزاد اندیشی «17» *قربانعلی مهری مَتانکلایی جمعه 27 شهریور 94 ، محفل انس با قرآن، با حضور جناب حاج عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده محترم پیشین مجلس در محل «موسّسه قرآنی اسوه حسنه» منعقد شد. پس از قرائت و شرح و بیان پیرامون مضا

"قانون اساسی برای همه"

کرسی آزاد اندیشی «17»

*قربانعلی مهری مَتانکلایی

  1. جمعه 27 شهریور 94 ، محفل انس با قرآن، با حضور جناب حاج عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده محترم پیشین مجلس در محل «موسّسه قرآنی اسوه حسنه» منعقد شد. پس از قرائت و شرح و بیان پیرامون مضامین آیاتی از کلام الله مجید، جناب ایشان در خصوص مسائل و موضوعات روز به ایراد سخن پرداخت. به پرسش های جمعیت حاضر پاسخ گفت. نشستی عرفانی و اخلاقی که سخنران محترم اظهار داشت «فقدان چنین مجالسی در شهر، محسوس است» وافزود «شایسته آن بود تا چنین کرسی های آزاد اندیشی از همان آغازین سال های پیروزی انقلاب و تأسیس نظام راه اندازی می شد». محفل انسی که تبادل نظر، تضارب آراء و تعاطی افکار به سهولت و با مهربانی انجام می پذیرد. با حفظ احترامات فائقه. هم نسبت به خطیب و سخنران، هم نسبت به مستمع و جمعیت حاضر. حرف ها در چارچوب اصول و موازین قانون اساسی، آزادانه گفته و نقد و نظرها نیز بر همین سیاق شنیده می شود.
  2. جمعه 3 مهر ماه به خاطر تقارن با دو مجلس نکوداشت مقام شهدا در «کاسگرکلا، لهمال، بالالموک» و «تالارپشت علیا، وسطی، سفلی» و به جهت حضور اینجانب و جمع دوستان در آن مجالس، مراسم سخنرانی برگزار نشد.
  3. امّا ، جمعه پیش رو ، محفل دوستان با سخنرانی جناب دکترحاج عبدالله رضیان قاضی محترم دادگستری برگزار خواهد شد. ان شاء الله. قطعاً حضور عزیزان از آقایان و بانوان، بویژه جمعیت جوانان، د رمحل موسسه به ساعت 12-10 صبح 10 مهر ماه 94به نشانی قائمشهر، خیابان تهران، البرز 28 بر نشاط مجلس و ارتقاء بهره وری خواهد افزود. انتظار آن است تا شما رونق بخش هفدهمین جلسه سخنرانی هفتگی در محل موسسه با شید.

​*«دبیر هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس»

دوشنبه 6 / 7 / 1394

برچسب ها
#نظرات خوانندگان
ارسال نظر جدید
ثبت نظر جدید
ایمیل منتشر نخواهد شد
Captcha reload