گروه مقاله روز نوشت | تاریخ انتشار 4 دی, 1394 | نظرات 0 نظر

اعلام حضور رسمی در دهمین دوره انتخابات مجلس

"قانون اساسی برای همه" اعلام حضور رسمی در دهمین دوره انتخابات مجلس *قربانعلی مهری مَتانکلایی 1- بسی خرسندم پس از سال ها توفیق خدمت در مناصب و مقاطع گوناگون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از «صف و ستاد» و کسب تجارب و اندوخته ها، اکنون این توان را در خود یافت به منظور

"قانون اساسی برای همه"

اعلام حضور رسمی در دهمین دوره انتخابات مجلس

*قربانعلی مهری مَتانکلایی

1- بسی خرسندم پس از سال ها توفیق خدمت در مناصب و مقاطع گوناگون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از «صف و ستاد» و کسب تجارب و اندوخته ها، اکنون این توان را در خود یافت به منظور گام نهادن در یکی از مهم ترین «کانون های تصمیم گیری نظام و اِعمال نظارت بر حوزه های اجرائی» که «خانه ملّت» و «قوّه قانونگذار» اش نامند به عنوان نامزد «دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی» در مقام ثبت نام از حوزه بزرگ انتخابیه «سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ کیاکلا» برآید.

2- امروز جمعه 4 دی ماه 1394، آخرین روز ثبت نام با حضور در ساختمان فرمانداری شهرستان قائمشهر، ممکن است آخرین نفر یا یکی از آخرین نفرات باشم که در مقام ثبت نام برآمده ام.

3- پیامبر اکرم (ص) می فرماید: «مَثَل نبوّت، مَثَل خانه ای است که ساخته شده و جای یک خشت در آن باقی است. من جای آن خشت آخرینم. یا من گذارندۀ آن خشت آخرینم». بنابراین، مقام ارجمند رسول اکرم(ص)، از نظر ترتیب زمانی، قطعاً آخرین پیامبر است که «خاتَمُ النَّبِیِّنَ» اش نامند، امّا از حیث رتبه مقامی، سرور و سالار پیام آوران الهی است که همه انبیاء (ع) آمدنش را بشارت داده بودند. چنین است که «سَیِّدُ المُرسَلِینَ» اش خوانند.

4- اینگونه است که عارف  نامی قرن هفتم- شیخ محمود شبستری- در «مثنوی گلشن راز» می سراید:

«یکی خط است از اوّل تا به آخر     بَرو خلق جهان گشته مسافر

در این ره انبیاء چون ساربانند       دلیل و رهنمای کاروانند

وز ایشان سیّد ما گشته سالار    هم او اوّل، هم او آخر در این کار»

5- منعی ندارد هر نامزد انتخاباتی از سرزمین وسیع ایران زمین، به تأسّی از رسول گرامی اسلام (ص) خود را اثرگذارترین نامزد از مجموع داوطلبان حضور در «دهمین دوره انتخابات مجلس» بشمارد. نظر به مراتب فوق امید است با انجام تبلیغات سالم در یک فضای رقابتی، قانونمند و اخلاقمدار، ضمن بیان حقایق و ترسیم اهداف و مقاصد به همراه ارائه طرح ها و برنامه ها، با جلب اعتماد آگاهانۀ عموم و تصاحب آراء آبرومندانۀ مردم، امکان خدمت در قوّۀ قانونگذار که در «رأس امور» و «عصارۀ همه فضائل ملّت»اش خوانند فراهم آید. بِمَنِّهِ وَ کَرَمِهِ.

ارادتمند،

*«دبیر هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس»

جمعه  04 / 10 / 1394

برچسب ها
#نظرات خوانندگان
ارسال نظر جدید
ثبت نظر جدید
ایمیل منتشر نخواهد شد
Captcha reload